Nog 5 dagen in Nederland - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Leonie Kas - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen in Nederland - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Leonie Kas - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Leonie

02 Januari 2015 | Nederland, Nijkerk

Over vijf dagen vertrek ik eindelijk naar Nieuw Zeeland, om 12.30 vertrekt mn vlucht (CSN CZ308, te volgen via http://nl.flightaware.com) waar ik na ruim 11 uur vliegen om 6.45 lokale tijd zal landen in Guanzhou/China. Diezelfde dag om 14.30 vertrekt mn tweede vlucht (CSN CZ335) van nogmaals 11.5 uur vliegen naar Auckland/NZ waar ik om 7:00 hoogstwaarschijnlijk met wallen tot op mn knieën aankom!
De eerste dagen zal ik in en rondom Auckland doorbrengen, eerst wat dingen zoals een telefoonkaart regelen, het centrum verkennen, tripje met de boot naar Rangitoto Island en uiteraard even checken hoe de kroegen in Auckland zijn!

Ik heb me voorgenomen om regelmatig (afhankelijk van 't internet) een verslag te maken en foto's te uploaden, mocht je t makkelijk vinden; linksonder op de deze pagina kun je je mailadres opgeven, je krijgt dan automatisch een mail wanneer ik iets nieuws heb gepost.

Ik kijk enorm uit naar alle avonturen, onverwachte momenten en zeker naar jullie berichtjes!!

Liefs Leo :)

• 02 Januari 2015 - 22:43

Andries En Hennie:

Wat leuk dat we op deze manier een beetje met je mee kunnen reizen!
    We wensen je een geweldige tijd daar!

• 02 Januari 2015 - 22:51

Astrid:

hey Leo ,

Super leuk dat je dit gaat bij houden , zie in tenminste ook nog wat van NZ , want het avontuur waar jij voor hebt gekozen , dat zou ik nooit durven !!!!!
    Wij wensen jou heeeeeel veeeel plezier , dat je maar veel dingen mag zien.
    En we gaan je verslagen lezen !!!
    Liefs
    Astrid , John , Justin , Nikki , Sophie

• 02 Januari 2015 - 22:58

Tonny Kas:

lieve Leonie,wij wensen je ontzettend veel plezier op je avontuur in n-Zeeland. We gaan je zeker volgen de komende weken en kijken nu al uit naar je verslagen en je foto's. Ga ervan genieten. Liefs Tonny en Henk.

• 03 Januari 2015 - 04:32

Annie Breunis:

Lieve Leo, wat geweldig dat je dit gaat ondernemen, ik ga je zeker volgen op je avontuur in NZ, ben heel benieuwd naar je verhalen van wat je allemaal meemaakt en doet.
    Ik wens je on-ge-loof-lijk veel plezier en een hele mooie vlucht.

Heel veel liefs, Annie.

• 03 Januari 2015 - 08:23

Jan Kas Sr.:

Hee Leo, leuk zo'n reisverslag, die zullen we in de gaten houden.
    Mooi dat het nu 3 maanden Nieuw Zeeland is geworden, gelijk heb je.
    Veel plezier op je reis en geniet ervan.

• 03 Januari 2015 - 10:20

Margriet Van De Kolk:

Leuk Leonie, wens je heel veel plezier daar ginds! Super avontuur! En je doet het toch maar! Ga je zeker volgen, dan kunnen we mee genieten!! Lieve groet en goede reis alvast!

• 03 Januari 2015 - 11:54

Sandra Dokter:

Lieve Leo, ik wens je alle plezier toe op je ontdekkingsreis en hoop dat je er ontzettend van gaat genieten! En tof dat je ons mee laat genieten van al je avonturen! Hou ons op de hoogte en pas goed op jezelf! En niet te lang wegblijven want we kunnen je hier niet missen hoor! ( kunnen we gauw weer concertje pakken...)Dikke kus je grote nicht! X

• 03 Januari 2015 - 20:23

Geke:

Hoi Leonie, Ga je zeker volgen! Kijk uit naar je reisverslagen. Heel veel plezier en geniet van de komende 3 maanden. Groeten, Geke

• 04 Januari 2015 - 00:24

Tonny Kas:

Heel veel plezier en tot over 3 mnd.

• 05 Januari 2015 - 21:01

Martin Kas:

Leonie stoer dat je zo alleen die kant op gaat let goed op jezelf zoals je neef ook altijd doet

• 08 Januari 2015 - 12:54

Jan Kas Sr:

Hee Leo, je zit nu in het vliegtuig onderweg naar je eigen avontuur in nieuw zeeland.
    Heel veel plezier en geniet ervan!!!!

• 08 Januari 2015 - 20:19

Irene Kas:

Hee Leonie,terwijl jij in het vliegtuig zit ,zit ik op de bank je vlieg route te volgen.Je vliegt nu boven Rusland.Nog 4uurtjes en dan land jij in China.Veel plezier en tot vlug.Liefs ma.

• 12 Januari 2015 - 18:56

J Van De Biezen:

geniet van je reis en gezond weer terug